• Ik heb geen e-mails ontvangen met betrekking tot mijn bestelling, hoe komt dit? Kijk zeker je ongewenste e-mail en je spamfolder na, afhankelijk van de bescherming van je mailbox kunnen onze berichten hier in terecht gekomen zijn!
  • Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis? We proberen onze klanten steeds zo snel mogelijk te bedienen. Bum-Bastic kiest er bewust voor om gebruik te maken van verschillende koeriers voor de verzending van bestellingen. Deze koeriers rijden uit zodra de wagens voor meer dan 90% gevuld zijn. Afhankelijk van het bestelmoment en de drukte ontvang je je pakket tussen de 2 en de 5 werkdagen nadat het werd klaargemaakt voor verzending.
  • Naar welke landen versturen jullie? We werken eraan om Europees te verzenden maar op dit ogenblik verzenden we enkel naar België en Nederland.
  • Welke zekerheid heb ik over de kwaliteit? Onze producten zijn gelabeld met een CE-markering, deze geeft aan dat het product voldoet aan de daarvoor geldende regels binnen Europa.
  • Bieden jullie garantie aan? Jazeker, al onze producten hebben een garantietermijn van 2 jaar. Lees meer over de garantie in artikel 7 van onze algemene voorwaarden.
  • Kan ik een bestelling terugsturen? Natuurlijk, we dragen klantentevredenheid hoog in het vaandel en het kan steeds gebeuren dat je iets alsnog niet zo leuk vindt. Meer informatie over het terugzenden van je pakket via deze pagina.
  • Gebruiken jullie duurzame methodes voor het verpakken en verzenden van jullie pakketjes?  Voor de verpakkingen werken we samen met ecoembes, een bedrijf gespecialiseerd in het recycleren van plastic, blik en karton. Verder proberen we ten allen tijden onze producten in groep te verplaatsen om het milieu te sparen.
  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling? Je krijgt zowel een bevestiging van bestelling als van verzending van je pakket, samen met een link naar je track & trace code zodat je het gehele proces gemakkelijk kunt opvolgen.
  • Welke betaalmethodes bieden jullie aan? Bij ons kan je betalen met alle grote beveiligde operatoren; Bancontact, MasterCard, PayPal, Google Pay, overschrijving, etc. Mis je nog een betaalmethode? Contacteer ons zodat we het nodige kunnen doen.
  • Kan ik een waardebon voor een vriendin kopen? Top idee! Selecteer de waardebon die je in onze algemene collectie kunt terugvinden en reken af, je ontvangt de waardebon in je mailbox!